PRADŽIA Plačiau apie problemą
There are no translations available.

Šiandien jau reta kuri įmonė ar bendrovė gali įsivaizduoti savo darbą be kompiuterio ir įvairios biuro technikos. Andai net mažyčiame servise, kur keičiau savo automobilio ratus, mačiau, kaip meistras tepaluotomis rankomis maigė klaviatūros klavišus ir ieškojo kažko internete. Kompiuteris su savo „palydovais” įžengė beveik į kiekvieną įmonę ir į kiekvienus namus. Aš pats jau baigiu susitaikyti su tuo, kad mano sūnus atsikėlęs ryte, pirmiausia įjungia kompiuterį ir tik po to eina praustis ir pusryčiauti. Prie mūsų šeimyninės lovos dieną naktį stovi „laptopas”, išjungiamas tik tada, kai ilgam išvykstame iš namų. Žmona karts nuo karto mėto į mane dviprasmiškus žvilgsnius, ir klausinėja „su kuo aš vis tik gyvenu?..” Bet jau irgi baigia priprasti.

Kompiuteris faktiškai įžengė į kiekvieną mūsų darbo ir net gyvenimo sritį. Naujausia programinė įranga radikaliai priartino kompiuterį prie vartotojo. Šiandien jau net ir senosios kartos atstovai be ankstesnės baimės žvelgia į šį „technologinį monstrą”. Taip, dabar kompiuteriai tapo labai draugiški vartotojams, bet problemos, susijusios su jais iš esmės liko tos pačios: jie dėvisi, užsikrečia virusais, „apauga” programinėmis „šiukšlėmis”, pradeda dirbti nekorektiškai, ožiuojasi, stringa, o dažną kartą ir visiškai atsisako veikti. Tinkamai neprižiūrimas kompiuteris kartais per 2-3 mėnesius iš draugiško ir mielo darbo įrankio tampa pasibaisėtina, darbą stabdančia ir nervus ryjančia dėže. O kur dar laiku neatlikti darbai, apvilti klientai, prarasta svarbi, o kartais net ir gyvybiškai svarbi informacija!

Stambesnės įmonės paprastai tokioms problemoms spręsti samdo specialistus. Brangus malonumas, be abejo, bet, kaip parodė jau ne vienerių metų praktika, tai atsiperka su kaupu. Deja, smulkesnėms įmonėms, kur kompiuterių ūkis paprastai nėra didelis, toks specialistas dažniausiai būna ne pagal kišenę. Jau nekalbant apie tai, kad tokioje įmonėje jam per mažai darbo ir dažniausiai jis slampinėja iš kampo į kampą neturėdamas ko nusitverti ir erzindamas darbdavius. Galima, aišku, samdyti darbuotoją ne visai darbo dienai, ir tikrai nemažai kas taip daro. Bet tai irgi neišsprendžia visų problemų. Vienas žmogus dažniausiai gerai išmano vieną sritį, bet silpnai kitas. Todėl paprastai tokiose įmonėse kompiuterinė įranga aptarnaujama šiek tiek vienpusiškai, o tai jau gresia problemomis ateityje. Ir tos problemos paprastai būna laaaabai nemalonios. Todėl vis tik optimaliausias pasirinkimas tokiu atveju yra specializuotos įmonės paslaugos, kurios kainuoja ženkliai mažiau nei specialistų samda, o apima žymiai didesnę aptarnavimo sritį ir sprendžiamų problemų diapazoną.

Mūsų bendrovė teikia kompiuterių ir biuro technikos priežiūros paslaugas jau daugiau nei 18 metų. Per šį laikotarpį sukaupta patirtis leidžia išspręsti praktiškai bet kokią problemą. Jei kalbėti tiksliau - mūsų darbo metodai nukreipti į gedimų ir sutrikimų prevenciją, todėl dauguma problemų būna aptinkamos ir išsprendžiamos dar užuomazgoje. Toks požiūris padeda išvengti rimtų sutrikimų įmonės veikloje, apsaugo nuo vertingų duomenų praradimo, ir, kas itin svarbu, taupo mūsų klientų laiką, pinigus bei sveikatą. Aukšta mūsų aptarnavimo kokybė ir sparta gali patenkinti net pačių išrankiausių klientų poreikius. Todėl mūsų paslaugomis naudojasi nemažai žinomų Lietuvos įmonių ir organizacijų. Tarp jų savo srityse garsios (ir reiklios paslaugų kokybei) architektūra, leidyba užsiimančios bendrovės, muziejai, gamybos ir prekybos įmonės, visuomeninės organizacijos. 

Užsisakę mūsų paslaugas, galėsite išsirinkti optimaliausią aptarnavimo variantą, atitinkantį Jūsų įmonės kompiuterių ūkį, jo naudojimo intensyvumą ir Jūsų lūkesčius. Taip ne tik išlaisvinsite dalį savo įmonės resursų, bet ir lengvatinėmis sąlygomis galėsite įsigyti naują bei atnaujinti seną techninę įrangą. Ir kas svarbiausia - išsivaduosite nuo nemalonaus galvos skausmo, kuris šiais laikais dažnai kamuoja nuolatinės IT specialistų priežiūros stokojančių įmonių vadovus. Mūsų specialistai gali ne tik suteikti kvalifikuotą pagalbą, bet ir konsultuoti bei apmokyti darbuotojus, suteikti vertingų žinių, apsaugoti svarbią įmonės informaciją, užtikrinti kompiuterių ūkio darbo stabilumą ir operatyviai išspręsti kritines problemas. Smulkiau apie mūsų bendrovės teikiamą paslaugų diapazoną ir įkainius Jūs galite sužinoti kituose mūsų svetainės puslapiuose.

Jei Jūs susidomėjote mūsų įmonės paslaugomis, užpildykite anketą ir išsiųskite ją mums elektroniniu paštu.

 

Kas prisijungęs

We have 3 guests online